著者
ジョディ マクブライエン McBRIEN Jody L.
出版者
創価大学教育学部・教職大学院
雑誌
教育学論集 (ISSN:03855031)
巻号頁・発行日
no.70, pp.393-407, 2018-03-31

This paper explores the problems of standardised testing and the kind of educationresulting from high stakes tests. The author utilises action research by examining herown teaching practices and student responses to the inclusion of critical pedagogy andart-infused assignments to increase perspectives of social justice in education.

言及状況

Twitter (1 users, 3 posts, 0 favorites)

こんな論文どうですか? Critical Pedagogy and Art for Social Justice Teaching Teachers(ジョディ マクブライエンほか),2018 https://t.co/rPTN2K5VGt This…
こんな論文どうですか? Critical Pedagogy and Art for Social Justice Teaching Teachers(ジョディ マクブライエンほか),2018 https://t.co/rPTN2K5VGt
こんな論文どうですか? Critical Pedagogy and Art for Social Justice Teaching Teachers(ジョディ マクブライエンほか),2018 https://t.co/rPTN2K5VGt

収集済み URL リスト