著者
水野 由多加
出版者
関西大学社会学部
雑誌
関西大学社会学部紀要 (ISSN:02876817)
巻号頁・発行日
vol.43, no.2, pp.157-179, 2012-03-31

新しい社会情報環境とマス・メディアの変化によって、広告を可能とさせる社会条件に関わる今日的な社会現象が生起してきた。本研究ノートは、今後の議論のために準備・編集された調査資料である。\nSome contemporary social phenomena have been occurred concerning allowance and conditions that can be advertising done, according to the changing new socio-technological environments and mass media. These are some investigative documents edited by the author to prepare the further discussions.

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[研究ノート] メディアの中の「私性と公共性」 : 広告を可能とさせる社会的環境条件に関する検討資料 関西大学学術リポジトリhttps://t.co/sobo7MQHXD 元々一部で空間保護や反商業主義運動として広告に対する規制や反対運動があったんや、へー。

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