鈴木 渉 (@watarusuzupi)

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Studies in Language Sciences, 20(1) Masked Cognate Priming Effects with Chinese–Japanese Bilinguals: Still No Phonological Facilitation for Cognates with Different Scripts Liu, Lupker, & Nakayama https://t.co/qE2mwtvl9w
Studies in Language Sciences, 20 (1) Loanwords Adaptation: A Corpus Study of Sino–Japanese kan-on Initials Huinan Zeng https://t.co/iMlAumq5W4
斉藤・玉岡論文。SLS19号より。 https://t.co/L86cIkWPbO
Kondo, A (2021). The Effects of Individual Differences in Speaking Skills of Japanese EFL Learners: Aptitude (Phonological Working Memory) and Attitude (L2 Motivation) https://t.co/kcR0CJvGZm

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J-STAGE Articles - 夜間定時制高校に通う外国ルーツの生徒たちに見られる英語を中心とした言語観:英語、日本語、外国人親の母語に関する言語イデオロギー的構造 https://t.co/oi8otQGm92
昨年出た論文がオープンアクセスになったので宣伝。 小学生の英語の文法知識の実態調査です。 https://t.co/t07wqJeOry 博論(今年書けるのか?)の一部になる予定です。 小学校英語の授業への直接的な示唆は・・・あまりないかもしれません。指導との関係についてはまだこれからですね。

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