著者
田原 潤一 後藤 春彦 佐久間 康富
出版者
一般社団法人日本建築学会
雑誌
日本建築学会計画系論文集 = Transactions of AIJ. Journal of architecture, planning and environmental engineering (ISSN:13404210)
巻号頁・発行日
no.625, pp.565-572, 2008-03-30
参考文献数
12
被引用文献数
1

In these days, local special product branding is watched with keen interest as a effective method for activating the reigons economicaly and mentaly. But it has just started, so there are a few researches and arrenged information. It is nessecery to research for the actual condition and the influence of branding.<br>At first I extracted the marine products that are registered a trade mark and put informations in order. Secondly, I clarified the influece of local special product branding for the regional economy and the residense attitude in case of Anori-fugu. The result is 1) adding product value, 2) increasing visitor, 3) producing resident's affection and pride for the region.

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こんな論文どうですか? 特産物の地域ブランド化の現状と地域への影響に関する研究 : 商標登録済みの水産物を対象として(田原 潤一ほか),2008 https://t.co/lXyiK2td1i
こんな論文どうですか? 特産物の地域ブランド化の現状と地域への影響に関する研究 : 商標登録済みの水産物を対象として(田原 潤一ほか),2008 https://t.co/lXyiK2td1i

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