著者
橋本 裕之
出版者
日本情報経営学会
雑誌
日本情報経営学会誌 (ISSN:18822614)
巻号頁・発行日
vol.35, no.4, pp.11-17, 2015

Boosted by its user-centric approach in development and hands-on management by Kazuki Morishita, CEO of the company, GungHo has been realizing the cyclical innovation which ultimately leads to the production of the super-hit title "Puzzle and Dragons" and the redefinition of the gaming industry being in the transformation by the emergence of smart devices. While the industry is moving toward mercantilism, the spirit of pursuing originality and strong commitment to prioritize the creation over the trend of the market together with the limitations in development guide the company into a unique position to advocate pure amusement for all the stakeholders.

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ガンホーが考えるモバイルゲーム開発とゲーム業界のあり方 / "顧客単価が高い水準で続けていくと,ユーザーの疲弊を生む" / "あえて有料アイテムを配ったり,イベントの回数自体を少し減らしたりする"
ガンホーが考えるモバイルゲーム開発とゲーム業界のあり方 / "顧客単価が高い水準で続けていくと,ユーザーの疲弊を生む" / "あえて有料アイテムを配ったり,イベントの回数自体を少し減らしたりする"

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ガンホーが考えるモバイルゲーム開発とゲーム業界のあり方 / "顧客単価が高い水準で続けていくと,ユーザーの疲弊を生む" / "あえて有料アイテムを配ったり,イベントの回数自体を少し減らしたりする" / “CiNii 論文 -  …” https://t.co/HMTCEhX1xm
ガンホーが考えるモバイルゲーム開発とゲーム業界のあり方 / "顧客単価が高い水準で続けていくと,ユーザーの疲弊を生む" / "あえて有料アイテムを配ったり,イベントの回数自体を少し減らしたりする" / “CiNii 論文 -  …” https://t.co/HMTCEhX1xm

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